pati13 2017.02.16. 11:17

Armoured clash

A mai poszt egy rövid ízelítő lesz egy új projektemről (kellett a változatosság a sok szovjet utána, na) - ez a Dystopian Wars világában játszódó Armoured Clash. A szabályrendszert fix formációs (zászlóaljakból felépülő dandárok) gyors, pörgős szárazföldi csatákhoz adta ki a  Spartan Games - mivel a kutya nem játszott vele (persze, mindenki a hajós verziót tolja, és még az is réteg játéknak számít), így lekerült a polcról, azóta meg is szűnt.

Kész szerencse, hogy elérhető maradt a honlapjukról (bár a Download szekcióból már eltűnt sajnos) - nekem valahogy nagyon bejött, ezért nekiálltam beszerezni a figurákat (extra olcsón, kb 20-40%-os áron - ebből is látszik sajnos, hogy senki sem játszik vele), és kicsit festegettem is. Ha másra nem lesznek jók, hát dísznek megtartom (itt jegyzem meg, h kb az összes népből bevásároltam, van amiből bőven a józan ész határain túli mennyiséget - nem is én lennék, ha ez máshogy történik :D ).

A szabályok: http://www.spartangames.co.uk/products/dystopian-world/armoured-clash

Federated States of America (FSA)

Pár figura, ami simán csak tetszett, a teljesség igénye nélkül:

A-17 Bomber

Igyekeztem a valós,két háború közötti fílinget eltalálni a festéskor.A military zöld, a sárga és az alumínium/acél lesz a sereg színe.

a_2.JPGa2_1.JPGa1_2.JPG

a3_1.JPG

Defiance class small robot

Abszolút vicces kis gépek - én Epic ork Killa Kannak vettem őket, de inkább eredeti állapotukban készültek el. A talpak egy lövészárok legázolását ábrázolják, 1/1200 méretarányban.

a4_1.JPGa5_1.JPGa6.JPGa7.JPG

Empire of the Blazing Sun (EotBS)

A nagy ellenfelek a japánok. Iszonyú menő steampunk lépegetőkkel. Sajnos még nem festettem le őket - de egy small flyer tokent már igen. Alapból (kösz, 3D nyomtatás) a talpakra öntve érkeznek - na én ezt lefűrészeltem, és vékony rézdrótra tettem. Nem mondom, iszonyú meló ezt megismételni 30 talpnál - seregenként..

j.JPG

Republique of France (RoF)

Nem tudom, ez lehet már volt a blogon, de most mégis befotóztam őket újra - Egy R-6 medium, és egy FT-12 small tank, stílusos Vallejo Mirage Blue színben. A talpalás azóta megváltozott, mert a sima vasútmodelles fűszőnyeg mellett döntöttem - az ugyanis nagyban gyorsítja a talpalást.

f.JPG

f1.JPG

f2.JPG

Senki ne gondolja, hogy csak ennyi figurám van! Azóta már elkészült a fele Covenant of Antarctica seregem (sajnos lefotózva nincs), de sorban állnak az oroszok, az angolok is.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://patkanybirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr3512264790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása