A mai posztban szeretném egy kicsit felfrissíteni az Epic Elda seregeimet is. Még a nyáron készítettem az Ulthwé hajóvilághoz néhány kiegészítő egységet, és pár gyalogos formációt, de csak most sikerült lefotózni őket, és a képeket feltölteni.

Ulthwé Guardians

Két formáció (7 guardian +1 Farseer), alap elda gyalogos egység. Az alapvető különbség a kettő között, hogy az egyik formáció sárga kiegészítő színt kapott, míg a másik egy vörös-bordós árnyalatot. Ez a sisakokon, fegyvereken jelenik meg legjobban.

A színek a sima fekete, Vallejo Ice Yellow, Flat Yellow, és Citadel Red Gore voltak. A talpaláshoz a feketét sötét szürkével szárazecseteltem, és némi szódabikarbónából havat tettem rá.

g.JPG

g1.JPG

g2.JPG

g3.JPG

Support Weapons

Az elda Guardian formációk mellé lehet nehézfegyverzetet is rendelni (3-at) -ehhez a régi dobozokban található műanyag cuccokat használtam fel. A sisakok, stb színe segít, hogy tudjam melyik formációhoz tartoznak.

sw.JPG

sw1.JPG

Wraithguard

A korábban elkészített 3 talpnyi Wraithguard mellé (ezek Red Gore kiegészítőket kaptak) ,a "sárga" guardianok mellé is elkészítettem a Wraithguardot.

wg1_2.JPG

wg_2.JPG

Warlock titán

Mindenképpen szerettem volna egy titánt is készíteni a sereghez, így stílusosan a Warlockot választottam (pszí képességek, Ulthwé Farseerek túlsúlya, stb). A festésnél mindenképpen a sereg színsémáit követtem, ugyanazokat a színeket felhasználva, amelyeket a Guardian formációknál (később találtam a neten egy egészen hasonló témájú titánt, de ez ettől teljesen függetlenül készült -ez is csak megerősít abban, hogy jó úton járok, ha már másnak, a világ másik felén is eszébe jutott ilyesmi :D )

A Warlock titán játéktechnikailag is egy rettenetes harci gépezet, szóval a gyászos színek nagyon passzolnak a karakteréhez :)

w3_1.JPG

w2.JPG

w1.JPG

w.JPG

Swooping Hawk

Az Ulthwé seregek csak kis számú Aspect warriort használnak, de a taktikai rugalmassághoz nagyban hozzájárulnak az egyébként középszerű statisztikákkal rendelkező Swooping Hawkok.

Mivel párhuzamosan építek egy Aspectekre épülő Biel-Tan sereget is, ezért ezek az egységek is kettős felhasználásúak -ezt jól mutatja az Ulthwé egységektől eltérő talpalásuk is. (A Biel-Tanhoz elég lesz 1-2 Guardian egység, az összes Aspect ugyanúgy felhasználható bármely más hajóvilághoz is, szóval ez nagy spórolás).

Az alapszínük Vallejo Deep Sky Blue -de mivel az Iyanden és az Ulthwé lista is 4 talpat hozhat formációnként, ezért egy sárga-bordó színkombinációval itt is kettéosztottam a társaságot.

sh2.JPG

sh3.JPG

sh4.JPG

sh1.JPG

sh.JPG

Így áll most az Ulthwé seregem. A gyalogsághoz még némi Support Weapont szeretnék elkészíteni, utána szinte már csak a tankok/járművek vannak -ezek viszont nagy számban! Szóval lesz munka bőven, de a járművek festése mindig könnyebb nekem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://patkanybirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr57173281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása