pati13 2013.05.25. 18:24

Életjel

Üdv minden kedves visszajáró olvasónak -egy fantasztikus hónapon vagyok túl, amit (meló ügyben) Magyarország egyik legcsodálatosabb, de valószínűleg egyetlen mobilnet által le nem fedett területén töltöttem.


Sajnos a blogírás a legutolsó sorba került a fontossági listán -de ez remélem megváltozik hamarosan -millió dologgal készülök, befotóztam az 1:72-es szovjet sereg legújabb szerzeményeit, és a modern (2006+) amerikai sereg is alakulgat. Emellett játszottam haverral egy FoF csatát -egy kis próbajátékot, de a tapasztalatait meg kívánom osztani veletek :)

Új projektek is vannak a láthatáron, az EPIC ARMAGEDDON (40000) gyűjtésébe is belekezdtem, kb 15 éves álmom teljesült ezzel. Egy Elda és egy Ork sereg is szépen épül! Mindezek mellé leporoltam a régi Battlefleet Gothic Imperial Navy flottámat, amelynek nagy része szintén festett -fotózásra vár csak.

Szóval tervek vannak, millió lehetőség, egyedül az idő hiányzik. De ígérem minden lesz, csak tartsatok ki :)

Szólj hozzá!

Címkék: WIP

A bejegyzés trackback címe:

https://patkanybirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr55317858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása