Az elmúlt hétvégém tevékenyen telt, ellőttem jó pár képet, és végre lefotóztam a Blood Angels (BA) seregem legfrissebb egységeit is. A teljesség igénye nélkül, egy képekben gazdag poszt következik! :)

Devastators

Két formáció (2x4 unit) nehézfegyveres Space Marine. A Blood Angels térdjelzéseket használtam a két egység megkülönböztetésére (nálam a 2. és a 3. raj szerepel):250px-Squad_Markings.pngFestésnél az alap Vallejo Ferrari Red színt airbrush segítségével vittem fel, majd a régi, klasszikus 'eavy metal (ez volt a 90'-es évek GW festőcsapatának a neve) színekben gazdag sémája alapján készítettem el az egységeket. A BA alapszínek ekkor a Piros-Sárga-Fekete szentháromság voltak.

Blood Angel Art.jpg

A további színekhez igyekeztem az élénkebb zöldeket (Citadel Scorpion Green, Vallejo Dark Sky Blue), kékeket felhasználni, tovább idézve  a 90'-es évek stílusát.

Íme a figurák:Dev.JPGDEV1.JPGDev3.JPGDev2.JPGDEv4.JPG

Land Raider Redeemer

A LR Redeemereket (valójában LR Achilles, de nekem ez a figura jobban tetszett mint a rendes Redeemer) szállítójárműnek terveztem a Devastatorok mellé. Szintén Ferrari Red airbrush-t kaptak. A járműveknél nálam alapszabály, hogy nem jöhetnek gyári friss fényezéssel -sokkal inkább csatateret sokszor megjárt ütött -kopott formában szeretném őket megjeleníteni.

LRR.JPGLRR2.JPGLRR dev.JPG

Drop Pod

Amikor a srácok nem tankokkal/páncélozott szállítókkal érkeznek, akkor a jól bevált Drop Podokkal ugranak a dolgok sűrűjébe.  Meglehetősen egyszerű festést kaptak, lehet, hogy túl egyszerűt is. Benne van a levegőben, hogy egy kicsit majd felturbózom őket a későbbiekben! :)

DP1.JPGDP.JPG

Assault Marine

A BA sereg jellemző támadó gyalogsága, a Jump Pack-el (háti rakétával) felszerelt közelharcos egység. A szabályok jelenlegi állása szerint 6+2 unitos formációkban hozható -én is így készítettem el őket. Ez a másik olyan egység, amely klasszikus festést kapott -jó sok sárga (Vallejo Flat Yellow) felhasználásával!

AM.JPGAM2.JPGAM1.JPG

Stormraven Gunship

A BA sereg speciális, nemzetközi fórumokon sok vitát kiváltó egysége a Stormraven nehéz szállító "repülő". Én terveim szerint jó sokat fogok használni belőlük, mert eléggé fekszik a a játékstílusomnak a jelenlegi alkalmazhatóságuk. :)

Próbaként 6db készült el, egy önálló /Assault Marine szállító egység (4db) és egy a Scoutok mellé (2db). Ezek a festésükben (az előbbi 4db egység valamelyik fő szerkezeti elemén elhelyezett sárga csík) és a talpalásukban (a Scoutok mellé tervezett 2db Stormraven Tau roncsok felett repül, míg a másik 4db Assault Marine figurák felett) is különböznek. Mellesleg mindegyik gép egyedi festést /jelöléseket kapott :)

SR.JPGSR1.JPGSR2.JPGSR5.JPGSR3.JPGSR4.JPGSR6.JPG

Thunderbolt Fighter-Bomber

A jó öreg TBoltok! Sosem elég belőlük! :) A repülőket eddig is második világháborús korai német festéssel (Me-109) láttam el, és ettől nem kívántam a második elkészült géppárnál sem. Vallejo Pale Green alapszínre Olive Green álcázófestést kaptak. A talpalásnál használt fákat Ebayről rendeltem (100db 30mm magas fa, 8$ volt, postával együtt).

TB1.JPGTB.JPG

Az elkészült seregrész összképe:

Összes_1.JPG

Jelenleg van még lelapozva néhány Thunderhawk, és számolatlan mennyiségű Rhino /Whirlwind /Hunter és egyéb jármű -terveim szerint ezeket szeretném elkészíteni, hogy még komolyabban gépesített legyen a sereg!

Ezen kívül van még egy csomó fényképen az 1/600-as US ARMY gépesített seregemről, tereptárgyakról, 1/72-es francia harckocsikról -ezek a posztok várhatók hamarosan!

A bejegyzés trackback címe:

https://patkanybirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr206888215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janos900 2014.11.15. 11:34:35

Gratulalok, meg irigylem a turelmedet, amivel ezeket a mikro-mutyuroket fested. :D

pati13 2014.11.15. 12:17:10

Köszi! Először jött az Epic, majd rákaptam az ízére!

Részben a hely spórolás kényszerített rá a kis méretarányokra, de később rájöttem, h van egy igazi tömegsereg hangulata is, ami nagyon megtetszett! Tényleg fel lehet tenni ezer kis tankot, repülőt, minden mást gyalogság mellé, és reálisabbak is a lőtávok /mozgások, stb. ÉS a terepek is térképszerűbbek :)

Nem mellesleg idő hiányában, család, munka mellett csak így van esélyem 100%-ban kifesteni egy sereget, míg 1/72-28mm-ben ugyanez esélytelen..
süti beállítások módosítása