A következő poszt az EPIC Ork seregem első elkészült egységeit mutatja be. Egy új sereg gyűjtése előtt érdemes alaposan utánanézni a háttérnek, és a játékban hozható egységek listájának -nekem az alap ork járművek nem igazán tetszettek, ezért úgy döntöttem Imperial járművek felhasználásával fogok sereget építeni -véletlen egybeesés, hogy a Blood Axe ork klán is ezzel foglalkozik, így meg is találtam a szájízemnek megfelelő listát. :)

Az EPIC-hez alapvetően két féle Blood Axe lista készült -az egyik használhat úgynevezett "Big Wagon-okat", amelyek a legerősebb Imperial tankok (Land Raider, Leman Russ) "orkosításával" készülnek. Ez a projekt elég érdekesnek tűnt, hogy beszerezzek néhány MK II. műanyag Land Raidert, és elkezdjem szétfaragni őket.

A járművekhez 1mm, és 0,5mm vastag sztirol lapokat, Tesco kétkomponensű puttyt használtam fel, némi rézdróttal.

A Land Raidereket megfordítottam, és a hátsó részt (az új elejét) kifaragtam. Az első gépnél az új "ajtót" kinyitva ábrázoltam (innen fognak majd a kész modelleken kiözönleni az orkok). A belső részt sztirolból és puttyból késztettem el. A szürke műanyag alkatrészek az eredeti ork járművek részei, kb egy teljes tankot apró részekre faragtam, és ezt használtam fel!

A fegyvereket is lecseréltem, ezek is egy ork járműről vannak -ezeket minimálisan fel kell tuningolni -pl csövek kifúrása, stb. Az oldalsó fegyverek előrébb kerültek, helyet hagyva a drótból készült kipufogónak, és a majd idekerülő hajómakettekhez való rézmaratott létrának :)

A tank oldalára egy járófelület került -itt a korlátot nem tudom érdemes e elkészíteni, hiszen az orkoknál a biztonság lényegtelen :)

A hátsó részt platónak alakítottam ki, szétszórt nagy kaliberű lőszerekkel, amelyet a furcsa karmos daru emel majd a jármű tetején lévő fegyverhez -ez amúgy egy ork Great Gargant nyitott tűzelőállású fegyvere.

tank20.JPGtank21.JPGtank22.JPGtank23.JPGtank2.JPG


A második "Looted" Land Raider egy zárt ajtós, inkább I. világháborús tankra emlékeztető gép lett -ehhez egy gyári ork tank komplett hátsó részét vágtam ki, a kipufogó és motor részt imitálva. A fegyverek variálhatók, a képek többségén a Great Gargant másik fegyvere (a nagy ágyús torony) látható a járművön. Mivel a lyuk még nincs kifúrva a tornyoknak, ezért tűnik úgy, mintha majdnem leborulna a tankról :) Az úthenger szerű zúzógép oldalára két régi Fantasy Undead buzogányt használtam fel.

tank14.JPGtank12.JPGtank13.JPGtank11.JPG

Egy kép az eredeti (bal oldal) és a két átalakított Land Raiderről:

tankok_1.JPG

A szállítójárművek is Imperial gépek felhasználásával készülnek majd. Az első prototípus alapja egy FW Chimera (egészen pontosan a Manticore jármű teste), amelyen sztirol lapból építettem egy tűzelőállást a nehézfegyveres orkoknak (a képen egy Loota és egy ShokkAttakgun). A tolólap a jármű elején sokkal brutálisabb lesz, de még nincs kész!

ch2.JPGch1.JPGch.JPGch3.JPG

Az utolsó jűrmű egy szintén Chimer alapra épült Oddboy szuperfegyver. Ez egy régi, kifejezetten ronda ork Tractor Cannon felhasználásával készült -ez, a kerekeket és a haszontalan részeket levágva egy kellemes ork csodafegyver benyomását kelti. :)

Ork-BigGunz-TraktorKannon.jpg

ob.JPGob4.JPGob2.JPGob3.JPGob1.JPG

Hát, tervek, lehetőségek vannak ,de sajnos mindez nagyon időigényes munka. EPIChez elég sok jármű kell, főleg egy ork sereghez! Sok más ötletem is van még, hamarosan azok követeznek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://patkanybirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr645736017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása