A második EPIC sereg, amit elkezdtem az Ulthwé hajóvilág. Az összes közül ez a számomra legszimpatikusabb, a háttérsztori, a guardian -warlock irányba eltolt seregfelépítés, minden. Az Iyanden sereghez rendelt Wraithguardok általában valamilyen csomagban jöttek, és szépen lassan összejött kb 500 régi, első generációs guardian figura -így találkozott a kellemes a hasznossal, körvonalazódott egy Ulthwé sereg a fejemben. 

A sereghez főleg guardianok kellenek, abból viszont minél több.


Festésnél a Citadel Chaos Black -Vallejo Ice Yellow volt a meghatározó, némi Red Gore-al kiegészítve. A komor színeket a talpalással is szerettem volna hangsúlyozni, így téliesre csináltam meg őket. A hó szódabikarbóna és faragasztó keveréke.

Seer Council -Supreme Commander

Az Ulthwé sereg lelke, durván darálós fővezér. Warlockok és egy Farseer felhasználásával készült.

seer council.JPGseer council1.JPG

Black Guardian

Ulthwé fő ütőereje, a nagy lészámú, magasan képzett guardian sereg. Ezek közül is kiemelkednek a Black Guardianok -amelyek megjelenítéséhez én a 2. generációs (hosszú puskás) guardianokat használtam fel -egész egyszerűen azért, mert nekem ez a generáció tetszik a legjobban.

A zászló elkészítéséhez 40K Eldar matricákat használtam.

guardian_1.JPGguardian zászlós2.JPGguardian zászlós.JPGguardian unit.JPG

Jetbike

A Black Guardian unit megerősíthető 3 jetbike egységgel. Ezek elkészítésénél a hosszú talpakhoz adott falrészeket használtam fel, a jetbike-okat rézdróttal rögzítettem.

jetbike unit.JPGjetbike.JPGjetbike 1.JPG

Wraithguard

A Wraithguard egységek az ulthwé-i seregben a gyalogság megerősítéseként jelennek meg. Amikor a talpakat elkészítettem, 3 -3 guardian figurát is ragasztottam rájuk, megjelenítve, hogy a hajóvilág seregeiben igen nagy létszámban vannak jelen guardianok is.

wg1_1.JPGwg_1.JPGwg2_1.JPGwg unit_1.JPG

Wraithlord

A guardian egységek másik megerősítője lehet a közelharcban igen erős Wraithlord. Jelenleg 3db van készen, mindegyik erősen konvertálva. A wraithblade sztirol lapból készült.

wl3.JPGwl1.JPGwl2.JPGwl unit.JPG

A sereg

Jelenleg a sereg egy majdnem teljes Black Guardian unitból áll, egy sima Guardian unit megerősítőiből. Terveim között szerepel a szállítójárművek és tankok elkészítése, valamint egy Phantom titán befejezése. Az Ulthwé sereg véleményem szerint az Elda sereg nagy meglepetése, hiszen az alapvetőnek gondolt Aspect Warriorok nélkül, sima tucatgyalogsággal éri el céljait.

sereg_1.JPGsereg 1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://patkanybirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr225473729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása